مدل های کسب و کار و پول دراوردن

مانند دیگر کسب و کارها،تامین کنندگان شبکه های اجتماعی(مانند جوامع اجتماعی،خدمات رفاهی،تهیه کنندگان نرم افزارها و خالقان بازی ها و اپ ها) نیاز به یک استراتژی درامد زایی دارند.

استراتژی درامد زایی اشاره به این دارد که یک کسب و کار چگونه می تواند درامد کسب کند.

اگر می خواهد زنده بماند،باید پول دربیاورد.استراتژی درامد زایی بر جذب اعتماد بسیاری از مردم که به محتواها دسترسی دارند عمل می کند.هر چه بیشتر توجه شود برنامه نویس می تواند پول بیشتری برای قراردادن پیام تبلیغاتی در دستگاه بگیرد.

هر چه جلوتر می رویم می بینید که بسیاری از سایت های اجتماعی از طریق تبلیغات و همین رویکرد،کسب درآمد می کنند.

هر کسی به طور ماهیانه پولی را برای اشتراک گذاری صدها اهنگ رادیویی،گفتگو، اخبار و کانال های ورزشی پرداخت می کند.

/ 0 نظر / 35 بازدید